Modevisning.

Tyvärr blev det ingen modevisning för min del. känns lite surt när man tagit ledigt två dagar från skolan, Avbokat en spelning och stressat sönder för att få planeringen att hålla. Men kan man inte gå i högklackat så måste man öva, - och det vill jag inte att du gör på min examensvisning, sa Designern till Hilda när makupen var färdig och det var ca en timme kvar innan visningen började.

Men jag fick se en hel del roliga kläder i alla fall, kan man ju trösta sig med.

image125

image126

image127

Adjö.

Kommentarer
Postat av: frans

Det var det värsta jag har hört på länge!!!Ju mer jag tänkt på designern och hennes dåliga stil desto argare har jag blivit! Det blev 10 000 långa snabba steg över stock och sten för att cola ner! En sådan himla tur att du har så många andra trevliga intressen att ägna dig åt!
Kram från Frans

2007-06-02 @ 14:38:53

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback