Don't you set my heart on fire, baby, cause i'm falling apart.

Babbelpoesi utan hämmnngar
i en låda på hjul, rullar vi.
Babbelpoesi
Ord utan mening får flyt och betyder mycket för själar i påhittad tysthet.
Slut.
Marit var underbar och vacker och fin, och jag var glad men inte lycklig. Vi åt glass tills vi fick glasshuvudvärk (det var i alla fall mitt mål) vetifanken om jag lyckades. Dansade gjorde jag i alla fall och hon är vacker, den där marit.

Vi skrev musik på profilen i dag. Det låter som något som redan finns, men det är svårt att låta bli, ingen är unik i en massproduktion. Bra är huvudord och då spelar det ingen roll vad tusen öron säger sig veta.

blås min vän blås.
Att i morgon spelar bunnyslipper på ett 50-årskalas. Det skulle kännas som en lättnad att kunna skriva:

Bunnyslipper tar av sig tofflorna
-Nu börjar vi på riktigt

Men tyvärr är fallet annorlunda. Dock är vi på väg. Mot ljusare tider. Och jag har roligt i alla fall och vi tjänar pengar. Så om man följer med lite till kan man kanske mogna för framtiden.

Det luktar avlopp i vårt badrum, och det var nu jag insåg att jag längtar efter skog och sjölukt och ensamheten som man förtränger att man behöver.


Det var bara lite utdrag ur min hjärna. Överskriften är by the way början på låten som vi skrev. Den som lät som allt annat.

Godnatt och Adjö



skor som jag såg i ett skyltfönster. Det var stängt man jag ville gå in där. Ragtime verkade spännande.

Kommentarer
Postat av: birgitta

Du är heltokig!!!!!
Dikt från mina tonår:
Det satt en liten mygga
mager som en skygga
På ett lurvigt ben
i solens varma sommarsken.
Hepp!

2007-06-10 @ 13:44:45

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback