Hatar.

Hatar är i allmänhet någonting jag inte gör. men just nu skulle jag kunna hata allting. till och med bilen med öppen ruta som spelar musik på hög volym i den tråkiga natten. För den stannar ju inte så jag får lyssna. Till och med saxofon, för jag hinner ju aldrig spela. Till och med myrorna som egentligen är jättebra, det är bara det att det är modernt att gå på myrorna så alla går dit och då höjs priserna och utbudet blir utplockat. Jag vill åka till hisingen igen karin. Till och med att lära känna nya människor kan jag hata för jag vill inte tappa kontakten med mina gamla kompisar och nya kompisar medför ju en viss risk för det, för man kan inte känna hur många som helst. Jag skulle kunna säga att jag hatar min nya klass:

jag hatar min nya klass, alla är elaka och dumma och fryser ut mig och jag får ingen plats och blir mobbad för mitt utseende och tralala.

jag är nog bara tröttt för det är inte sant och gud vad jag blir irriterad på mig själv när mitt medvetande grälar.  Motsäger sig själv i sekunden sig självt startar sin existens.

Sov Hilda sov.

Kommentarer
Postat av: oskar

att skriva blogg suger. man skriver bara när man mår som sämst. jag blir lite rädd när jag läser din blogg.

2007-09-02 @ 14:58:28

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback