Valborgsdans

I dag hade vi vår årliga tradtionella valborgsdans i skolan. Söt men uttjatad tradition, vilket är anledningen till att jag i allmänhet inte gillar traditioner. Det blir så uttjatat. Min partner hade i alla fall ingen taktkänsla över huvud taget så det var nog inte en s vacker t att se på. hade i alla fall på mig klänningen som är på bilderna nedan. Klänningen är mammas gamla från stefanel och bilderna är från när vi var i venedig i somras. Plågade även mig själv med ett par svarta mockaskor som jag ärvt från någon eller något. Jag tror jag ska anordna ien kurs i att gå i högklackat. Det är extremt svårt, om man inte vill se ut som en vandrande lyktstolpe. Någon som är intreserad så kan man anmäla sig här. Haha. Eller också kan man skriva något annat roligt.

image93
image94
image95



Nu är det långhelg.
Lycka.
Mina föräldrar är i Barcelona.
Jag ska sova hos en kompis.
Och ha spelning.
Vad ska du göra?

Kommentarer
Postat av: rebecka

(en katt, har jag hört)



Hej Hilda.

Jag kikade runt så som man bara kan göra på natten, och vips råkade jag hitta dig. Vill bara säga att din klänning, på bilderna ovan, är helt fenomenal. Jag tror jag kommer drömma om en sådan klänning och varma Italien, när jag förhoppningsvis somnar. xoxo


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback