Övrigt

Igår gjorde jag en nyckelring till min kompis som hon fick i sitt påskägg av mig! En Fulsöting.



Igår läste jag också en artikel i tidningen om någon som hade skrivit en bok om modehysterin. Det lät väldigt intressant, särskilt eftersom jag ibland kan bli helt anti allt som har med mode och göra på grund av att det är så himla stor hysteri kring just det. Man blir liksom anti och vill bara skita i allt som har med mode och göra och sätta på sig en stor sopsäck. (vilket jag ju gjorde, bokstavligen). Jag tror jag ska läsa den boken. "De skamlösa" hette den. 



Har länge planerat att sy en kappa av gamla vaxdukar. Jag kom på en gång att det skulle vara en rätt intressant regnjacka. Nu har jag dock inte lyckats hitta några gamla vaxdukar någonstans (har heller inte letat särskilt aktivt). Men när jag var inne i Stan med Josephine så hittade vi jätterolig vaxduk som såldes metervis på Sorbet. Det fanns massa roliga färger och mönster, så nu gäller det bara att hitta ett mönster till kappan, och fixa ett sommarjobb så att jag har råd.

Nu ska jag ta en promenad med Josse.

Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Malin

Kolla Jysk o andra sådana ställen, dom brukar har schyssta priser på roliga vaxdukar, jag har också sytt en vaxduksjacka, den blev sjukt stel, men cool. Lycka till !


Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback