Norra Halland

Konstnären i mig kom fram när jag tecknade bilder till Tidningen idag. Jag är med i ungdomsredaktionen Rakbladet i tidningen Norra Halland och gjorde lite bilder till nästa nummer som kommer den 20 april någon gång. Läs! Temat denna gången är musik och jag har intervjuat mina kompisar i bandet frombehind. Kolla in dom!

image61

image62

Planen för veckan är annars ingen särskild. Till helgen åker vi till Oslo, och om jag har tur kanske jag kan leta upp hängslebyxorna. De där som jag har letat igenom hela världen efter men inte hittat. Dom som jag tänkte leta efter när vi skulle till oslo sist, men som jag aldrig gjorde eftersom pappa blev sjuk och vi aldrig åkte. Nu får jag kanske min nya chans. Finns det förresten några andra roliga affärer i oslo? Någon som vet nån superrrolig, typ second hand? Tipsa gärna.

Jag har även sökt sommarjobb idag. På de kommunala sommarjobben i kungsbacka i och för sig, säkert omöjligt att få något jobb men ändå. Det skadar ju aldrig att söka. Jag har inget annat sommarjobb i reserv i alla fall och det skulle vara ganska tråkigt att inte ha något överhuvudtaget. Man vill ju yjäna pengar xD

Nu ska jag soova.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback