Laleh

Var på konserthuset och såg henne idag. Stört bra. Och vackert. Jag köpte hennes bok.
Jag gillar hennes musik för det är en sådan härlig känsla över den. Som i en saga. Allt är fantasi liksom, som kasettbanden jag lyssnade på när jag var liten. Sprudlande. Hon är där och lever sig verkligen in i vad hon gör och bara är musik och fantasi hela hon. Underbart. Jag älskar sånt det är så inspirerande. Och hennes teckningar var också jättehärliga. Nu ska jag börja teckna igen.

image41

 "Till Bror" skrev hon på hans planch. Det tyckte jag var gulligt.


Jag har även varit i stan med Josephine idag. Vi strosade och åt megastark Gulashsoppa på Saluhallen.  Vi var även på en utförsljning på kastellgatan och jag fick en tröja i påskpresent av Mammammammammamma. Hellre det än godis liksom.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback