Idag

image63



Klänning: Filippa K
Byxor: Dobber, Ärvt av släkting
Jacka: Levi´s, som jag ärvt och vänt ut och in.
Hårband: Gul Slips second hand, Bandet hör till klänningen


Förresten har jag hittat ett riktigt coolt bikinimärke. I alla fall om man kollar på deras visningar som är lite outstanding, vilket jag gillar :) Men dock är det svindyrt och det skulle aldrig falla mig in att köpa, men det är i allafall kul att det finns ett bikinimärke som exprimenterar lite. Det behövs, bland allt extremtråkigt. 



jättefina grejer, men många av modellerna är alldeles för smala! Det är verkligen äckligt, och man tappar lusten att kolla.

Bilderna är tagna från hemsidan: http://www.salinasbikini.se/

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback