att Blogga

Det känns som om bloggning är så hopplöst. Jag vet inte riktigt, men så fort man tänker skriva något så bildas en spärr som förbjuder att man skriver det. Det är som om hela den här bloggen balansar mellan att finnas och blomma ut och verkligen bli sådär extremt fantasifullt rolig som en blogg har möjligheten att bli och att inte finnas över huvud taget. Det är liksom ett tvivel som gnager i mig. Jag ser ner på sakerna jag tänkt skriva och sätter nya krav, vilket bara leder till att det inte blir någonting med någonting.

Förmodligen borde jag stryka alla kraven och riktlinjerna i bloggen och bara låta kreativiteten flöda, så får det bli som det blir och utvecklas till något spännande av sig själv.

Så får det bli.

Förvänta dig mycket eller ingenting alls.



drickaapelsjuiceisolen :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Titel:
vegetarian?

favoritfrukt:

meningen med livet:

Om jag vore ett djur skulle jag:

Trackback